Muistavat ja muistuttavat perintäpalvelut

Muistavat ja muistuttavat perintäpalvelut

iKassa hyödyntää perinteisen, lainmukaisen kirjemuotoisen laskutuksen ja muistutuksen ohella muiden viestimien koko kirjoa muistutus- ja perintäpalveluissaan:

  • Puhelin on intiimi ja nopea asiakaskontaktien väline, jossa laskunsaajaa voidaan neuvoa asiakasystävällisesti neuvoen ja aidosti välittäen.
  • Tekstiviestit hälyttävät asiakkaasi ajasta ja paikasta riippumatta kaikkine saatavien suorittamiseen tarvittavine tietoineen.
  • Muistutuspalvelut nopeuttavat saatavienhallintaa, yrityksesi liikevaihtoa ja kassankiertoa.
  • Muistutuspalveluilla valvotaan myös yrityksesi asiakkaiden etuja, koska asioiden eteneminen oikeudelliseen perintään pyritään välttämään.
  • Sähköiset muistutuspalvelut ovat tuloksellisia, kustannustehokkaita ja ympäristöystävällisiä.
  • Muistutuksista aiheutuvat kustannukset peritään yrityksesi asiakkailta.